مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-17سياسي

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در سنت پترزبورگ 


وزرای فرهنگ و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در اجلاس فرهنگی بین المللی سنت پترزبورگ در سخنرانی های خود جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

- وزرای فرهنگ و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در اجلاس فرهنگی بین المللی سنت پترزبورگ در سخنرانی های خود جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت دولت فدراسیون روسیه و وزارت فرهنگ این کشور، اجلاس فرهنگی سنت پترزبورگ، 26 آبان ماه با حضور وزرای فرهنگ، معاونان وزیر و رؤسای سازمان های فرهنگی بیش از 41 کشور جهان در شهر سنت پترزبورگ برگزار شد.

در این اجلاس علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزرای فرهنگ و نمایندگان کشورهای ضداستعماری و اسلامی از جمله بولیوی، کوبا، چین، سوریه، لبنان، چین و افغانستان در سخنرانی های خود ضمن اشاره به مظلومیت مردم غزه از استانداردهای مجامع حقوق بشری و دنیای غرب در این خصوص به شدت انتقاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور، نماینده کشورمان در این اجلاس نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 70 خبرنگاری که این روزها در غزه جان خود را از دست داده اند، جنایات جنگی، نسل کشی و کشتار جمعی کودکان و زنان و غیر نظامیان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در سنت پترزبورگ 

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه در سنت پترزبورگ